- Youuu...
Awak...
Sayang...

- iyee...

Hehehe... kamu sangat sweet dan comel dari segi perwatakan, cara layanan, dan bibir yang seksi! Hahaha (ampun kepada empunya bibir seksi itu... *tolonglah jangan baca*). Handsome di mata saya. At times, dia sangat romantik, manja dan nakal. But there are also times when he gets serious, all business, strict, workaholic, and determine.

Yang penting... he made me wonder, why him? Weird aint it? I know, he asked me once too. For me, do we have to provide answer for everything in this world? Sometimes, there are things that we cant explain with plain words. To make it short, simple and sweet... He is Special! -In his own way, of course.

Lelaki yang mampu buat Izzati cair:

  • hot, gorgeous, tough, gentleman
  • alim sikit2 as in boleh lah bimbing aku dalam benda2 basic xlah sampai dia sendiri jahil bab2 tu (alim banyak freaks me out)
  • lelaki yang pandang jauh ke hadapan n plan future die (bukan yang leave things as it is)
  • lelaki yang aku rasa safe bila berdamping dengan dia (safe tak bermaksud perlu berbadan sasa- kalau badan lg besar dr aku tp penakut baik tak yah LOL)
  • Paling penting: lelaki yang mampu sayang aku at d same time mampu tundukkan aku @ gain my RESPECT

2 comments:

pika pikah said...

aku nk lelaki yg look forward jugak! yg plan masa depan! wuuu... =(

Jiant said...

tulisan yang menarik!