Aku tak paham dia, Dia pon tak paham aku..
Aku ingat dia merajuk, tapi mungkin juga dia penat atau mungkin juge bosan...
Terlalu banyak kemungkinan...
Asyik meneka je..takkan ada jawapan yang pasti.

Dia pulak.. lebih suke berdiam diri..
Lebih suka aku yang bercerita, membebel...
Dia suke mendengar..
Tak pernah bercerita tentang dia, masalah dia, sejarah dia... hmm
Katanya tak rasa nak bercerita...

Sekarang... baru berapa hari mungkin baru seminggu... dah rasa renggang...
Bila difikirkan pucuk pangkalnya...
Mungkin sebab kurang komunikasi...
Aku tak berani nak luahkn ape yang aku tak puas hati
sebab tak tahu die orangnye mcm mana.. dah lah aku ni jenis yg extrovert..
makin pendam makin makan dalam...

Dia pula... entah lah... dari gayanya, aku tahu dia ada rasa tak puas hati..
tapi entahlah..

sedih...

sayang u...

marah jugak...

kecewa lagi...

rasa bersalah juge...

tapi sangat risaukan dia..

sebab sgt syg..

geram sbb xboleh memahami dia...

dan dia tak memahami aku...

Keputusan: Tengok sejauh mana boleh pergi...

2 comments:

yattie nopiah said...

awk kena pndai communicate dgn laki yg kurang bkomunikasi..kalo dgn cara bercakap dan bercerita ttg kita xberapa nak menjadi, cuba pula berdiam diri spt mereka..
act like what they did to you...takpun jual mhl sket ngn dorang..jgn ckp terus.ehe :)

salam kenal..
-yattie-

Mata penaku Habis dakwat said...

Thanks Yattie.. n salam perkenalan...

Mungkin betul jugak ape awak syorkan.. mungkin blh try style tu..

;D TQ