5minutes walk dari rumah aku ni ada satu Convenient Store. Itulah penyelamat aku di kala waktu2 genting seperti:
  1. Shit! Pad dah habis????
  2. OMG! Stok makanan dah habis?? Aku dah kebulur ni...
  3. Otakku mogok tak mau buat esaimon selagi tak dpt junk food... LOL
  4. Nak gi party... tapi "pot luck"...Rumah dah xde makanan...
  5. On d way to lectures yg super duper membosankan.. singgah sat lah pi beli ngonyel2..
  6. Aku depreeessss!! Kene kuar dari rumah ni kalau tak nanti aku blh commit suicide! Tp nak ke mana?? hehehe...faham2 sudey..pura2 mencari brg dlm kedai tu.. padahal sj alasan bodo giler nk kuar rumah...
  7. Balik dari lecture..... boleh singgah tuk tapao Fish Pie.
  8. Aarrgghhh!! Light Bulb!!! Damn u, bontot bulb ni tak compatible dgn soket!!! (alasan terbaru ku)

Aku tak ler suke sgt kedai ni, tapi dh itu je kedai yg plg dekat dan convenient yg ada. Dahlah tokey kedai ni gatal giler. Dah lah xreti ckp omputeh... bengang betul kalau cari brg kat kedai tu time die jaga. Konfem lah aku akan balik dgn tgn kosong. Mati seharian nak menerangkan barang yg aku cari tu.. Dah tu, kalau time bayar tu, seboleh2 nk pegang seluruh tangan aku..eyewwww!!! geli okeh, pak cik!! aku dh pegang paling hujuuuuung dah kad aku tu, dia stil akan grab tgn aku. Aaaaa pak cik giler meroyan!!! Tapi... aku paliiing suke kalau wife die jaga. Sooo sweet itu mak cik. Soo friendly gitew. Senyum je.

Toilet ku dah bercahaya kembali!!! Yay!! Dah berminggu2 aku buat bisnes dlm toilet yg gelap... Kahkahkah. Ada je bulb spare yg aku beli dari last year. Tapi, dah ku try2 rupenye bontotnye jenis lain lak. Sengal betol! Dah tu kene lak aku yg mmg pelupe ni. Berpuluh kali lalu kat convenient store tu asik lupe je nk beli bulb. Akhirnye hari ni blk lec John, aku beli gak bulb. dan.. tadaaaa... bestnyee mandi ada lampu hehehhehe.. sooo sukee!!!!

0 comments: