Bila Sheryll ingatkan aku yang kami hanya ada lebih kurang 12 minggu di Auckland, aku terasa sedih pula nak tinggalkan bumi Auckland. Walaupun tidak dinafikan yang aku memang sangat rindu pada KL, and all the malls, kedai mamak, and all the food, tapi bila mengenangkan aku terpaksa berada di IPBA untuk lagi setahun, aku rasa tak rela nak balik Malaysia. Lebih-lebih lagi balik IPBA juga bererti tahun terakhir aku sebagai pelajar dan juga beerti aku akan mulakan praktikal sebagai cikgu... Huh! Rasa macam belum cukup bersedia lagi.

Tapi, sejak akhir-akhir ni, dispite of all those feelings, Enul membuatkan aku rasa tak sabar nak balik Malaysia. Terutama sekali untuk balik IPBA. Tapi, itu hanyalah semata-mata kerana kami tak sabar nak ketemu each other. Bukan juga kerana aku rindukan IPBA. Though, I do miss Ib, Cam, and my other friends. Zainul belajar kat Seremban. So, from Seremban to KL, bak kata dia, sekangkang kera je. Tak macam Seremban ke Auckland. Lol!

Hari ni, aku cuba call dia lagi. Dan dia jawab call aku dengan suara yang sangat comel dan seksi. Hahaha.. Suara orang bangun tidur yang paling comel pernah aku dengar..... *_*

4 comments:

Adlina said...

Oh, tidak.... Aku in denial. Rase tua seh...

p.s/Bf ko ni bace tak blog ko? Huhu...

Stray Kitty said...

Rasa tua ke mmg dah tua? Hahaha...

p.s- Semestinyalah dia tidak membaca blog ku..hehe muka dia nak baca blog2 ni?? Lupakan la.. haha
tapi seyes, suara ye bgn tido mmg cute.. terus xjadi aku nak ngamuk..lolol

alfina said...

sexxy ye suara bgun tido?

Stray Kitty said...

iyeee... sgt sewy gitew..